Peri'nin getirdikleri


İlham perisi gece yolculuklarını sever
Süzülür pencerelerden içeri ve aşkları hisseder
Fısıldar onu beklemeyen kulaklara tarifsiz sözler
Tatlı tatlı onlara en güzel melodileri söyler.

Bu gece peri seni getirdi bana
Aşkımı itiraf etmemi istedi sana
Şarabından içmemi istedi kana kana
Ben ise seve seve uydum ona.

Kulağımda sesinden arta kalan tortuyla
Düşündüm sana olan sevgimi sorguyla
Ne yapacağımı bilemedim kaybetme korkusuyla
Ama aklım yarışamadı kalbimin tutkusuyla

Seni buldum hemen hayalimin avlusunda
Sarıldım hemen sakladım seni yüreğimin kutusunda
Kitledim seni oraya aşkımın başucunda
Görmemek için elini kapımın kolunda...

Artık sonsuza dek benimlesin
Yaşamadığımız anılarla kalbimdesin
Sözlerin ne ifade ederse etsin içimdesin
Sen içimdesin de ah nerdesin?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 yorum: