Kameram yok, ışığım yok, birinci oldum haberim yok!


"Merhaba ben Ayça Kartal! Bugün gazetede haberim çıkmış, Metro Kısa Film yarışmasında birinci olmuşum! Bir sevinç herkese gösterdim gazeteyi bakın, birinci olmuşum!! Bir dakika ya, ben nasıl birinci oldum, öyle bir yarışmaya katılmadım ki!! Daha kamera tutmasını bile beceremem... Bırak kısa film çekmeyi... Bir dakika!! Bu fotoğraftaki ben değilim ki! Burdaki kız benden çok daha güzel! (:P) Yaaa offf kafam karıştı!!!"

Evet gerçekten kafa karıştırıcı. Orada bulunup ödül törenini birazcık olsun dikkatle dinleyen birinin yapmayacağı bir hatanın tekrar tekrar tekrarlandığına şahit oluyorum iki gündür. Bir değil, ama çeşitli varyasonlarla hem de... Ayce Kartal yazmak çok zor değil, isim okunduğunda ekranda kocaman yazdı sonuçta ve her şeyden önemlisi o isim okununca sahneye ben değil, gerçek Ayce çıktı!

Şikayet ettiğimi söyleyemeyeceğim, ne de olsa güzel bir fotoğrafımı koymuşlar ve hakkımı yemeyin yakışıyorum... (!) Ama altında kendi ismim ve gerçek ödülüm yazsa her şey daha bir hoş olacaktı sanki, sizce?


Doğrusu şu olacak arkadaşlar, bilgilerinize: Birinci "Malfunction" isimli filmiyle Ayce Kartal, İkinci "Nympha" filmiyle Derin Kıvaner (yani ben, yani resimdeki muhteşem varlık :D) Üçüncü "İkilem" (İkilme değil!) filmiyle Eray Dinç... Teşekkür ederim...

http://www.sabah.com.tr/Gunaydin/KulturSanat/2009/11/22/kisa_film_oscarlari_sahiplerini_buldu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 yorum: